Hola internauta, aquest és un bloc de l'asignatura d'
Escriptures hipertextuals que correspón al Grau d'Humanitats de la
UOC. Aquesta és la primera entrada, poc original, potser... ja anirem millorant!
Tinc un altre bloc, on parlo d'actualitat, per si voleu donar un cop d'ull:
In Cafeina Veritas
No hay comentarios:
Publicar un comentario